poniedziałek, 26 maja 2014

Pierwszy Post

                                                              Hejj <3 


Jestem Natalia, mam 13 lat (28 marca już 14) i mieszkam w Irlandii. Pochodzę z Polski, z Jędrzejowa (województwo świętokrzyskie). Przeprowadziłam się do Irlandii w 2006, czyli jak miałam 5 lat.


Jestem szaloną, wesołą, roztrzepaną i nienormalną osobą, która zawsze stara się być uśmiechnięta. Ale również jestem wrażliwa i tak jak każdy miewam te gorsze dni. Moje hobby to taniec (głównie tańczę hip hop) 




Na tym blogu będę dodawała prze różne posty, myślę że znajdzie się tu coś dla każdego. Make-up, outfity, lifestyle, fotografia i nie tylko! 





             (Collage sama robiłam) 




Oto linki do profilów gdzie możecie mnie śledzić! Zapraszam do odwiedzenia! 

                                                                       
                                                                  Instagram: KLICK 
                                                                    Twitter: KLICK 
                                                                    Tumblr: KLICK
                                                                         Ask: KLICK
                                                              




Macie pomysły na jakieś ciekawe posty? 



-Nathalie 


21 komentarzy:

  1. Piękny collage *_*
    Hmm może na drugi post dodaj jakąś swoją stylizację? :)

    imaginacja-swiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, z tą stylizacją bardzo fajny pomysł wkrótce na pewno zamierzam jakąś dodać :)

      Usuń
  2. Ładny collage :3

    kyaaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Czekam na następne notki :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny collage ^^

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post.
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/05/oasap.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi się blog spodoba to mogę zaobserwować (:

      Usuń
  6. Życzę powodzenia w blogowaniu ! Ja również mieszkam za granicą <3
    Cudowny Collage , podobają mi się zdjęcia.
    Serdecznie zapraszam do mnie , może zaobserwujesz ?

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Jak mi sie blog spodoba to na pewno zaobserwuje! :*

      Usuń
  7. ooo w Irlandii ale fajnie :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi sie blog spodoba to na pewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super,bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia :)

    Zapraszam do mnie :) http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :))

    ps u mnie PARFUM FRANÇAIS http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń